Garantinis aptarnavimas ir prekių grąžinimas
Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su MB Mieliakas internetine parduotuve www.mieliakas.lt, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu [email protected] nurodant pageidaujamą grąžinti prekę, grąžinimo priežastį, užsakymo ar pardavimo sąskaitos numerį) ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo daikto pristatymo/atsiėmimo dienos.
Atsisakant pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:
- kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje, išlaikiusi savo prekinę išvaizdą;
- prekės nebuvo naudojamos;
- prekės nebuvo sugadintos;
- nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, etiketės ir kt.);
- grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
- Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.
Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti pats sutartu adresu. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Pinigai Pirkėjui grąžinami bankiniu pavedimu į asmeninę Pirkėjo sąskaitą pagal pateiktą raštišką prašymą, per dešimt darbo dienų.
Sutarties nutraukimo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tuo atveju, jeigu:
- Ne maisto prekė nebuvo sugadinta arba pradaryta, prekė nebuvo naudojama ir neturi išorinių pažeidimų.
- Maisto prekės galiojimas laikas yra pasibaigęs, arba pastebimi akivaizdūs Jusliniai prekės kokybės pakitimai;
- Maisto pakuotė transportavimo metu yra pažeista;
Jei netenkina įsigytos prekės kokybė pirkėjas gali reikalauti:
- pakeisti tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti kainą;
- pašalinti prekės trūkumus (maisto prekėms negalioja);
- grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekių keitimas
Kai Pirkėjas gauna nepilnos komplektacijos ar ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes per keturiolika dienų nuo prekių pardavimo dienos ir jas nemokamai pakeisti reikiamomis, Pirkėjo užsakytomis prekėmis.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi keitimui tinkamų prekių, jis grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus.
Pasirašydami prekės priėmimo-perdavimo dokumentą, Jūs patvirtinate, jog prekė yra tinkama, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų.
Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar Jums įtartinų pažeidimų. Esant prekės išoriniams pažeidimams, Jūs turite teisę nepriimti iš kurjerio pristatytos siuntinio.
Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 ir šį įsakymą papildančiais teisės aktais ir jų pakeitimais e-seimas.lrs.lt
Garantinis aptarnavimas
Parduodamoms prekėms taikomi LR teisės aktuose nustatyti reikalavimai dėl prekės kokybės garantijų.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu dėl gamybos arba medžiagų defektų, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje.
Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
- dėl netinkamo įjungimo į elektros tinklą ir elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
- jeigu prietaisas ar jo atskiros dalys buvo pažeistos mechaniškai ar paveikiatos tam neskirtomis cheminėmis priemonėmis;
- taip pat, prekės dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo (pvz. dalims iš stiklo, keramikos, gumos, tekstilės ir popieriaus).
Pristatant prietaisą garantiniam remontui prašome pateikti:
- prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (kasos čekį ar sąskaitą-faktūrą);
- užpildytą garantinio talono originalą, patvirtintą pardavėjo darbuotojo;
- laisvos formos raštišką pretenziją su gedimo aprašymu;
- brokuotą įrenginį originalioje pakuotėje su pilna komplektacija.
Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.